Life's a Bitch

10.4.2011

Mytty!

Toisen madamen oon vetänyt noin puoli tuntia sitten. Hihaan. Niitä ei saisi tuupata ränniin, koska aivoissa menee kaikki silloin ihan sekaisin, siis välittäjäaineet ja noi.. mitä nyt onkaan.. I don't care just nyt, tänään on hyvä päivä.

Se neste näytti kyllä pumpussa siistiltä. Ihan kuin mansikkamehua! Kun ne essot on kirkkaanpunaisia tällä kertaa. Eli siis vedin mansikkamehua. Ja olen sekaisin. Aika hauskaa.

Karo ja Jape riiteli aikaisemmin, joten otin tän kissan (sen nimi on muuten Mytty) mun syliini turvaan. Mytty on oikein ihastuttava kissa, laitan siitä kuvan myöhemmin. Sitten, kun lähden kotiin. En tiedä vielä yhtään, millä menen kotiin, koska kukaan ei lähde ajamaan ja en muista, onko mun bussikortilla matkoja jäljellä. Se ei kyllä häiritse pahemmin juuri nyt. Olo on niin hyvä. Onneksi on Mytty, jota voin paijata. En halua koskaan suositella päihteitä tai sanoa niistä mitään hyvää, mutta jos joskus jotain tahtoo kokeilla, niin hyvät essot. Niitä. Ja niiden pitää sisältää MDMA:ta aika paljon, ettei ne ole mitään roskaessoja.

Karo auttoi mua mun hiuksieni kanssa. Nyt mulla on ihan uusi look.

Karo tahtoo koneelle, mutta haluan kirjoittaa myöhemmin lisää.

Pus, Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti