Life's a Bitch

10.4.2011

Vähän eilisillasta..

Eilinen oli ihan huikea. Oon tosi innoissani vieläkin! Tapasin yhden jätkän, Kristianin. Tai ainakin kaikki sanoivat sitä Kristianiksi (tulee mieleen Tanskan vapaakaupunki Kristiania, heh heh...).No, mä sitten tutustuin siihen ja vietettiin ilta hyvin pitkälti kahdestaan. Se vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta tapaukselta. Numerot vaihdettiin tottakai. En vain tiedä, uskallanko soittaa. Otin paljon kuvia eilen, laitan jotain tänne.

Nyt on vähän huono olo ja en ole ehtinyt pestä eilisen meikkejä pois, mutta taidan olla ihastunut. En ole pitkään aikaan tavannut ketään, joka herättäisi mussa yhtään minkäänlaisia ihastumisen tunteita ja nyt tää on vähän outoa. En ole puhunut Karon kanssa mun ja Kristianin juttutuokioista sen enempää vielä.

Inhoan sunnuntaipäiviä. Pitäisi siivota, ryhdistäytyä ja tehdä jotakin, mutta ei jaksa. Sunnuntait ovat löhöämispäiviä. Haluaisin tavata Kristianin, mutta en uskalla soittaa sille. Oon ihan kuin joku 15- vuotias!

:)

Fuck da Cops..


Iltainen Jyväskylä..

Kuvassa ollut henkilö sanoi, ettei tahdo itsestään mitään kuvia blogiini. En muista sen nimeä, joku Karon kaveri. Niin ja tosiaan käytiin baarissa, Karo muistutti mua siitä aamulla...

En saanut Mytystä parempaa kuvaa, ilta oli jo niin pitkällä, että kaikissa kuvissa näkyy joko häntä tai puolet korvasta :D Karo muuten kertoi, että niillä on suunnitelmissa ottaa ainakin kaksi kissaa vielä.


Lopuksi vähän "aamumusiikkia"...Texas Faggot toimii aina! Nyt täytyy mennä ja pestä naama, käydä suihkussa ja muuttua enemmän ihmisen näköseksi.. Jenny

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti